§ 266b - Pizzanationalist
-
Skrevet 4 months siden #
-
Det er ihvertfald en glimrende tekst, håber der kommer mere fra §266b :-):
Du underholdes af Hollywoods jøder,
alt imens dine børn de bløder.
Du fortærer de fremmedes føde,
mens deres vold lægger gaderne øde.Du er pizzanationalist!
Og en tomhjernet liberalist!
For du støtter de fremmedes sag!
Og du hilser forrædernes flag!Du kan ej står dit fædreland bi,
når dit liv er rent hykleri.
Du siger du er de fremmedes fjende,
skønt de lever af dine penge.Du er pizzanationalist!
Og du hilser forrædernes flag!Du tror et kryds kan gøre dig fri,
når blot det sættes ved Pias parti.
Ser du ej at det er betændt,
tvendetunget og inkonsekvent?Du er pizzanationalist!
Og du hilser forrædernes flag!Iøvrigt mener jeg, de fremmede bør hjemsendes!Skrevet 4 months siden # -
'Pizzanationalist'... En rent ud sagt fantastisk betegnelse for den overfladiske patriot. Det ene øjeblik stemmer han på Pia Kjærsgaard og taler dunder imod islam, og det næste øjeblik står han nede ved Ali på den lokale Shababa og bestiller pizza med halal-fyld og imam-besværgelser. Den mere sofistikerede pizzanationalist nøjes med at handle hos den samme muslimske grønthandler som Pia Kjærsgaard og bruger de moms- og skatteunddragende grøntsager på sin hjemmelavede, økologiske pizza, altimens han forsikrer sig selv og andre om, at muslimerne skam er velkomne, sålænge de bare betaler deres skat og opfører sig ordentligt.
Vi tager lige den nationale tommelfingerregel om igen, så Prins Knud og pizzanationalisterne også kan følge med: Vi kæmper for Danmark! Danmark er danskerne! Ingen danskere, intet Danmark! Den nuværende befolkningsudskiftning vil betyde Danmarks endeligt. Dette er ikke et spørgsmål om religion men om blod og æt! Vi kæmper både for dem, der er døde, og for deres børn!
Husk det når du går ned til Ali og bestiller en familie-pizza med kebab-fyld.
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 4 months siden # -
Mine ører bløder! Teksten er OK, men hold nu KÆFT, hvor er musikken og vokalen dårlig!
Skrevet 4 months siden # -
Så slem er den nu heller ikke
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 4 months siden # -
Det er så sandt som det er sagt, Morten.
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 4 months siden # -
Det er altid en fornøjelse at læse dine indlæg Morten, det du nu kom med er et af de bedre.
Jeg sætter mit kryds ved Pia. Hun er trods alt det værste onde man kan have på landsforræderborgen.
Iøvrigt mener jeg, de fremmede bør hjemsendes!Skrevet 4 months siden # -
Sjovt den her lige kommer!
Tænkte selv på dette i går. Den ene dag hader man dem... Den anden dag hjælper man demSkrevet 4 months siden # -
M.F. Rasmussen jeg håber at du fremover vil prøve at holde fanen højt.
Ja! Jeg er stadig ikke så gammel. Jeg er først for noget tid siden begyndt at se, hvad det virkeligt er, at Danmark begynder at udvikle sig til, hvis der ikke snart sker noget..
godt at høre
Det er ikke nemt at være nationalist nu om dage, for det kræver at man bryder med meget af det som er mainstream. Jeg ville være en hykler hvis jeg påstod at jeg altid handler perfekt. F.eks kan jeg godt hoppe i og spise hos MacD eller betale for en Hollywood film.
Tak
Ja Nationalisme er svært.... Der er dog heldigvis ikke mange indvandrere hvor jeg bor. Men selv ens venner syntes man er underlig, fordi de for det meste har samme holdninger som deres forældre. Jeg holder dog fast i mine!
Rigtig god tekst Martin..... moral er godt, og dobbeltmoral er vel dobbelt så godt..... eller hva ???
Men jeg tror den vil gå rigtig godt med en sød kvinde stemme !
Teksten er god, men kvaliteten af musikken er ikke det bedste jeg har hørt.
DNF - Danmarks Nationale FrontSkrevet 4 months siden # -
ja, det var vel kun et spørgsmål om tid før ''jewtube'' tog videoen ned... ''opfordring til hate crime''.......
Frei, sozial und nationalSkrevet 4 months siden # -
Kan desvære ikke se den, da den er taget væk
Nummeret kan downloades i wav format her:
Så er videoen på youtube igen:
Mange tak. Nu fik jeg set den, men det er ikke lige noget musik for mig. Men det er jo også en privat sag. Selv om teskten var fin nok, men kunne godt være mere forståligt.
Kan ikke rigtig forholde mig til idéen om, at man er "pizzanationalist" hvis man ser film fra Hollywood. Men så fik jeg da svar på hvilken form for nationalist jeg er...
14Skrevet 4 months siden #
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.