Jeg kan heller ikke lige se hvorfor "milde" nationalister lige skal have en sviner. Det er vel fair, at folk engagerer sig i forskellig grad. En "pizzanationalist" er vel en potentiel stemme på Danskernes Parti og dermed en værdifuld støtte til hele den nationale kamp?
§ 266b - Pizzanationalist
-
Skrevet 4 months siden #
-
Skrevet 4 months siden #
-
Det er sandt at vi alle skal engagere os i forskellig grad og gøre bedst, hvor vi kan, men sangen handler, såvidt jeg forstår, om folk, der er nationalister, og som alligevel har det med at gå ned til Ali og købe en pizza, efter at de har fortalt verden om dens rette sammenhæng. Det har ikke noget at gøre med at være moderat men om at være falsk. Jeg holder også på, at rigtige danskere ikke handler hos de fremmede!
Min kritik af teksterne går mere på deres indforståethed. Al dårligdom er et udslag af 'jødemetoder'. Den gik i Tyskland, hvor der i mellemkrigstiden i forvejen herskede en stærk antisemitisme - men ikke i dagens Danmark, som iøvrigt er et af de få lande i Europa, hvor der aldrig har fundet pogromer sted. Antisemitismen er stortset ikke eksisterende idag bortset fra i venstreekstreme og i islamistiske kredse.
Hvis man mener, at jøderne står bag al dårligdom, har man derfor en stor opgave foran sig, hvis man alene vil gå ud og opdrage en hel befolkning til at begynde at hade jøder. Der skal lidt mere end bare undergrundsmusik til; man skal såmænd have fuld kontrol over alle statslige institutioner samt pressen og underholdningsindustrien, hvis man vil opdrage en hel befolkning til at forstå, hvad den ikke vidste i forvejen.
Hvis man vil have folk med sig, skal man ikke forsøge at lære dem noget nyt, men man skal bekræfte dem i, at de har ret. Hvormange mennesker på strøget tror I ville sige, at det er jødernes skyld det hele, hvis I spørger dem? Næppe nogen, medmindre man møder en DNSB'er.
Find den rigtige strøm og flyd med den!
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 4 months siden # -
Vil sige, at hvis man som nationalist helt vil undgå at nogle af ens penge går til fremmede, så skal man dælme have sine kontakter i orden.
Jeg handler aldrig direkte hos nogle racefremmede. Dvs. jeg bestiller ALDRIG pizza, handler ALDRIG i bazar eller noget som helst derhen af. Men det er lidt svært at købe ind, hvis man heller ikke vil købe et sted hvor der sidder en racefremmed og tager imod pengene. Man kan finde en anden disk evt., men hvis det ikke er muligt, så er man sgu nødt til at bide i det sure æble.Desuden mener jeg godt, at man kan se en hollywood-film fyldt med jødepropaganda, hvis man da er klar over, at det er proppet med det skidt. Selv gider jeg ikke se det, da det ikke er min stil. Men er man klar over indholdet er giftigt, så tror jeg også man kan holde til at se det. Når man har trænet hjernen til at lukke af for den slags.
Grib dit våben, og vis din ære - inden tiden omslutter vor æt!Skrevet 4 months siden # -
Skrevet 4 months siden #
-
Det er meget indforstået at tale om "jøderne". Den almindelige jøde som tilfældigvis er født og opvokset i en jødisk familie og har adopteret dennes skikke og traditioner skal ikke sammenlignes med eliten blandt jøderne: Judites. Eliten er i besiddelse af esoterisk viden som bl.a andet bruges til at manipulere med menneskeheden - herunder såkaldte jøder.
Umiddelbart kan det virke paradoksalt at "jøderne" har været primus motor bag islamiseringen af Europa, men her er det vigtigt at forstå at islam er udsprunget af katolicismen som i sin tid udsprang af jødedommen. Modsætningerne religionerne imellem er kun for de uindviede - kun fra toppen af pyramiden ses alle fire sider ...
Skrevet 4 months siden # -
Pizzanationalist er vel en udmærket betegnelse at bruge om disse "milde" nationalister.
Det er netop den type der stemmer på DP og DF, og så føler de at de har gjort en god gerning.... vor herre bevares !!!
Ang. jødeproblemet... eller manglende forståelse på dette... kan man kun håbe på at der er nogen der bliver kloger med tiden, eller kan vi lige så godt lægge os til at dø, for så har Danmark, og for den sags skyld hele den hvide verden ikke en chance, hvis man ikke forstår hvem der sidder og trækker i trådene.
Kunne godt tænke mig at se at folk bakker op... i stedet for at modarbejde folk der lægger hjerte og sjæl i den nationale kamp.Og til § 266b, godt arbejde drenge... "Samfundets fjende" er rigtig god, og stemmen meget bedre
Skrevet 4 months siden # -
Jeg holder også på, at rigtige danskere ikke handler hos de fremmede!
Præcis, Morten, jeg har det på samme måde. Køber ikke pizza, handler ikke hos grønthandlere og kiosker, hvor der er indvandrere. Er jeg ude og handle, og der sidder en fremmed bag disken, ja, så går jeg hen til en anden disk. For ikke så længe siden, var mig og min kæreste ved jordmoderen, hvor vi skulle scannes etc. Der var den danske jordmoder og hendes somaliske lærling. Vi gik ind, jeg gav hånd til den danske jordmoder, men ikke den somaliske. Da hun strakte armen ud, og ville give hånd, kiggede jeg bare på den og gik ind og satte mig. Jeg snakkede ikke med hende på noget tidspunkt, gik med ind, fordi jeg ville følge med i om mit kommende barn har det som det skal, og alt forløber efter planen.
Med hensyn til jødespørgsmålet, er der jo ingen tvivl om hvad jeg mener. Men jeg kan sagtens se, og sætte mig ind i, hvad det er Morten mener. Kan også sagtens sætte mig ind i det du siger Nordlys. For at få folk til at indse, at det er zionisterne der hiver i strengene og fortæller hvor skabet det skal stå, ja, det bliver en meget svær opgave. Tror desværre ikke det lykkes i min levetid.
Nordlys, at folk siger deres mening om selve musikken, ser jeg ikke som at modarbejde. Syntes det er fint, at når man lægger et stykke musik ind, at folk kan komme med ris og ros. Om musikken, syntes jeg at bassen er for neutral, man må gerne kunne høre noget mere af den, for at give musikken noget mere dybde, det samme gælder for trommerne, de er meget lyse i det. Guitaren er lidt mudret i det, men syntes rytmen er rigtig fin... dejlig aggressiv...
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 4 months siden # -
Ingen tvivl om at bandet har udviklet sig meget i positiv retning siden starten.
Med hensyn til jødespørgsmålet, som jeg vist nok kom til at rejse, så hersker der ingen tvivl om, at jøderne har en særdeles magtfuld lobby i hele den vestlige verden, og at de bruger deres indflydelse til dels at skaffe økonomisk og militær støtte til Israel, og dels til at forfægte dannelsen af multikulturelle samfund overalt. Om de forfægter multikulturalismen, fordi de har en hemmelig plan om at ødelægge den vestlige civilization, eller om de gør det, fordi de selv er en etnisk minoritet, og derfor af naturlige årsager kæmper for minoritetsinteresser, ved jeg faktisk ikke. Men jeg ved, at multikulturalismen er ødelæggende for alle folkeslag og civilisationer, uanset hvilket motiv der ligger bag ødelæggelsen. Jødespørgsmålet er derfor ikke uvæsentligt i national sammenhæng.
Folk kigger bare mærkeligt på een, når man siger, at det er jødernes skyld! Langt de fleste er dog enige i, at multikulturalismen er en pest, at indvandringen er for stor, at EU er et onde, og at politikerne ikke længere har folkets interesse for øje. Så hvordan skal vi henvende os til folk for at få vores budskab ud? For mig er svaret indlysende. Det er ihvertfald indlysende, hvordan man ikke skal gøre det!
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 4 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.