Den 1 maj arrangeras en stor demonstration i Helsingborg under parollen "Svensk ungdom har rätt till en framtid". Det kommer att vara en dansk talare och en del danskar kommer att resa över.
För mer info: http://www.1maj.nu
Den 1 maj arrangeras en stor demonstration i Helsingborg under parollen "Svensk ungdom har rätt till en framtid". Det kommer att vara en dansk talare och en del danskar kommer att resa över.
För mer info: http://www.1maj.nu
Havde ellers håbet på en dansk, national 1 maj demo i Århus. Men det ser ud til vi tager til broderlandet
Jeg kan godt forstå at det snart er på tide med en manifestation i Danmark, men 1. maj i Helsingborg lyder alle tiders. det kan jeg kun støtte op om.
Og ideen om en fest bagefter lyder kanon.
Det lyder som noget der er værd at støtte op om. Der skal også nok komme en manifestation i Danmark.
Aarhus88 hvor har du fået den ide fra, har egentligt længe undret mig over hvem du er? Når jeg spørger omkring er der ingen der aner det. ikke for at være mistroisk blot nysgerrighed. Du kan jo evt kontakte mig på pm eller mobil.
Men ja 1 maj i Helsingborg lyder helt sikkert som noget seriøst.
Nick, det var ikke noget jeg troede ville ske, det kunne bare have været fedt, hvis det blev arrangeret
noget jeg sad og håbede på højere krafter ville arrangere. Jeg var vel godt klar over det ikke ville ske..
Jeg er nok ikke så kendt under mit brugernavn som mit ægte navn. Men jeg er udmærket klar over hvem du er. Sgu jeg da mene. nu vil jeg ikke sidde og fortælle detaljer om dig, mig eller folk der kender mig du kan spørge. Men kan det passe du er venner med "mj" som spillede i Daneskjold? Og Carlsen?
- Det lyder sikkert lidt stalker og creepy agtig, men ja det er det vel også, den kan jeg ikke snakke mig ud af
Aarhus 88: Det er STRENGT forbudt at opfordre til at give mail adresser, selv give dem og lignende!!!
Se det som en 1. Advarsel. Det accepteres ikke to gange.
Du skal heller ikke poste et indlæg med "jamen det var jo ikke mail adresse det var jo...."
Belkin, nu vil jeg ikke diskutere advarelsen, den er givet og sådan er det. Du er admin og har vuderet det nødvendigt.
Men jeg vil nu lige forsvare mig selv. Jeg bad ham ikke om at skrive nogen nævneværdig information, hverken mail, navn, adresse elller noget lignende. Jeg bad ham blot svare på om han kendte de to personer. I så fald vidste jeg godt hvem han var, og kunne kontakte ham uden for det åbne forum, som han bad om. Jeg ved ikke, om du har facebook, men hvis man søger på fx. Nick. Så kommer alle de personer frem, som har Facebook, som hedder Nick. Er ens venner ven, men en der hedder Nick, så kommer han frem som en af de første. Da vi begge færdes i det nationale "miljø" har vi selvfølgelig også begge to venner inden for "miljøet" og derfor røg han også op som den første, i det vi deler venner derinde. Så det jeg skrev, til ham(eller i hvertfald mente) var blot, om han ville kontaktes igennem det. Uden han skulle ligge nogen som helst information ud på forummet.
Det smarte ved det er også, at Nick i så fald ville kunne se vores fælles venner. Han kan derfor spørge en af disse, om jeg er "god nok" hvis det er det han ønsker.
Du kan jo evt kontakte mig på pm eller mobil.
Du kan selvfølgelig mene at det bryder mod forum reglerne, og så er det bare det. Så lader vi det bare ligge. Men Nick bare glem jeg spurgte.
Jeg syntes du skulle tage kontakt til Nick, så kan vi jo få afklaret sagen. Det er selvfølgelig noget i selv tager stilling til. Færdes du i det nationale miljø i Aarhus, kan du også sagtens få kontakt til ham udenom alt muligt elektronisk fnidder. Nick har selv opfordret dig til dette så det mener jeg du burde gøre, snarest.
Jeg er helt ærligt i tvivl om din påstand om at du er national. Lad os få det afklaret.
Der er blevet lidt stille omkring Århus88......
Jeg er faktisk også selv lidt i tvivl om at du ikke er rød.
Mig???
Nej kender ikke mj, kender Carlsen er smule thats it. Desuden er der ingen der aner hvem du er Aarhus88, når jeg hører omkring!!!
Hej Nick. Har på fornemmelsen vi ikke hører mere fra Aarhus88. Gal en klaphat. Han påstod også at han havde sendt nr til kontakt mail som Morten bad ham om. Det har han ikke.
mystisk han var lige online før
Pffft... Jeg er sgu ikke rød. Jeg tror sgu Carlsen og jeg var blandt de første aktive DNSB'er i Århus... Jeg havde dog et helt år hvor jeg ikke kunne være aktiv.... Men jeg har da været ude 3 gange, siden jeg kom hjem, og jeg skal snart ud igen.
Nick, jeg skal nok lige få kontaktet dig, men tror sgu ikke, jeg ved hvem du er alligevel. Det besværliggøre det lidt.
Jeg er en af de få, DNSB'er som gerne vil samarbejde og gøre noget ud af det. Og sådan noget som det her irretere mig virkeligt.
Belkin jeg har kontaktet DNF, nu ved jeg ikke, om jeg må poste mailsne, vi har udvekslet uden at blive bannet, og det vil jeg ærlig talt ikke. Selvfølgelig bliver alt person information cencureret.
jeg ved I ikke er glade for det, men så skulle det vist være afgjort om jeg er national eller ej. Alt dette tidsspild kunne være undgået hvis folk i miljøet ikke altid er så paranoide. Bare slet mig, kald mig rød osv. hvis I vil, i så fald har I mistet en ildsjæl. "Beholder" i mig, så vil I sgu aldrig fortryde det.
okay så fik vi vist afgjort den sag
Jeg synes ikke persondiskussionen eller billederne hører hjemme i den her tråd.
Bare slet billederne for min skyld.. Jeg ved DNF ikke køre den stil, men jeg bryder mig ikke om at blive kaldt rød.
Tilbage til emnet.
Du skal være logget ind for at skrive.