Offtopic: Og så lige en undskyldning fra mig Aarhus, men man kan aldrig være for sikker
Ontopic: Kan være jeg tager turen til broderlandet, men lad os nu se med økonomien
All Commies Are Bastards!
Offtopic: Og så lige en undskyldning fra mig Aarhus, men man kan aldrig være for sikker
Ontopic: Kan være jeg tager turen til broderlandet, men lad os nu se med økonomien
hmm lad mig se: fejre en rød festdag med alle mulige typer udover alternative ved koldinghus hvor alle kommer bare fordi de tror alle kommer :ejjjjjrh
Højreorinterede møde og derefter fest: mmhmja , er bare lige om man gider at ta til sverige
@Aarhus88. Så vil jeg stikke dig en undskyldning for at kalde dig rød. Det ser ikke umiddelbart ud til du er det, men kan ikke finde nogen mail fra Aahus88 så prøv igen.
1. maj... Den bedste dag at provokere de røde, som jo tror, at det er DERES kampdag. Hvad har de alligevel at kæmpe for, disse skatteyderbetalte legestue-revolutionære? At forstå deres egen ideologi? At holde ud at se på sig selv i spejlet, efter at de i flok har overfaldet en gammel dame i "selvforsvar"? Næh, hvis de vil opleve kamp, kan de tage en uges praktik sammen med os, skønt jeg tvivler på, at nogen af dem kan klare det. Hvert eneste lille stykke politisk terræn har vi selv kæmpet for, uden at have en fagbevægelse og en flok korrupte politikere til at tørre os bagi med tusindkronesedler. Mon nogen af disse legestue-revolutionære nogensinde har set det absurde i, at de bliver underholdt af det samfund, de tror, de bekæmper? Tror de, de er revolutionære, mens staten tvangsudskriver skatter for at opretholde deres latterlige organisationer, deres medlemsblade, deres møgbeskidte ungdomshuse og deres bistandshjælp? Er det deres kammerater, der bliver udleveret til retsforfølgelse i Tyskland, fordi de distribuerer politisk musik? Fandeme nej!
Vel talt du national.
Arangerer DNF noget dertil eller er det kun op til den enkelte?
korrekt , de fatter ikke at de bare følger mainstreamet, og hvad opnår man ved at jumpe nogen der ikke mener det samme som en selv, jeg har det i hvert fald personligt sådan at jo mere modstand jeg får jo hårdere kæmper jeg hvis det er en sag jeg tror på, det er jo ikke fordi det er let eller sjovt at gå imod strømmen man gør det fordi man tror på og føler det er rigtigt, hvor mange kender jeg ikk der går man anarkitegn eller siger de er anarkister fordi det er "punk" eller "sejt", har mødt en venstre ekstremist i mit liv der havde noget hjerne skal lige understreges at han ikke var fanatiker i min hverden er der forskel, og i det miljø jeg kommer er der sgu rigeligt med venstreorinterede og nogle af dem er endda mine venner men ordenlige argumenter er sjældne for deres sag er så godt som altid det samme der bliver fyret af fra forskellige personer og de siger vi er hjerne vasket.
Vi burde næsten hænge nogle nationale bannere op i flælled parken eller hvad den hedder i københavn og så på koldinghus dagen før den 31de
*altså natten den 31de eller tidligt den 1de maj om man vil
Jeg ville mene det var en god ide, hvis folk også lavet noget aktivisme i deres lokalområde 1. maj.
For ikke at få det hele samlet et sted.
Men der til skal siges, hvis jeg havde mulighed for det var jeg også at finde i Helsingborg 1. maj.
Gegen: Jeg og andre patrioter fra Odder har haft en lille aktion mod de røde og fjernet ALT deres lort i Odder med en brødkniv (...). Desværre er der grafitti malet 2 røde Anarki mærker på de skur det vil vi forsøge at vaske væk.
kunne være pisse nice at hænge bannere op alle mulige ikke let tilgængelige steder til den 1 maj over hele landet der hvor der er nationale ville være mega flabet og ville også vise de røde vi har "koglerne" i orden
Odder: i kunne også bare male et kryds over og vende det mod dem, eller det kommer selvfølgelig an på om i bare vil have grafittien væk og ikke selv vil lave sådan noget
Lad os se
Odderlad:
Er det ikke lige voldsomt nok at bruge en brødkniv til at fjerne, klistermærker og lignende med,
tror ikke ordensmagten bliver for glade hvis de møder dig en mørk aften med brødkniv i hånden.
Brug en simpel spartel eller tag ud lige efter det har regnet så burde det meste være til at få væk.
Men ellers god vind, fortsæt endelig.
Ved det ,men vi kunne ikke finde nogen spatel og vi gad ikke købe en så derfor tog jeg lige en brødkniv og tog det hele. Jeg ved det ikke er den bedste måde og det fandt jeg så sandelig også ud af efter adskillige snitsår i hånden og en "Skær du i dig selv" kommentar fra mor...
Husk at sætte kryds i kalenderen. Det skal nok blive fedt i Helsingborg.
Odderlad, pas på at vælte rundt med en brødkniv når ikke du er på vej hen for at skære brød
Det er i det hele taget dumt at vælte rundt med en brødkniv..
Det er i det hele taget dumt at vælte.
Sorry for offtopic!!
Elsker min brødkniv og hovedsagen til jeg sådan set skar mig på den var fordi lorte gled ud af hånden på mig og skar i min hånd
Hvad der er endnu dummere: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1322635.ece
Du skal være logget ind for at skrive.