okay der er en der er overfølsom
1 maj i Helsingborg 2010
-
Skrevet 1 year siden #
-
Demonstrationen har ind til videre fået tilladelse.
Plats:Stadsparken (Vid fontänen utanför entrén till Stadsbiblioteket). Se karta här.
Tid: 14:00Demonstrationen går sedan till Konsul Olssons plats där tal hålls och musiker uppträder. På plats kommer det även att finnas bokbord från oppositionella projekt, medier och annat.
För mer information se http://www.1maj.nu.
Iøvrigt mener jeg, de fremmede bør hjemsendes!Skrevet 1 year siden # -
På första maj är jag i Helsingborg – Kampanjlåten är äntligen här
http://www.1maj.nu/2010/04/19/pa-forsta-maj-ar-jag-i-helsingborg-kampanjlaten-ar-antligen-har/
Skrevet 1 year siden # -
Jeg kan se på projekt antifas hjemmeside at venstreekstremisterne vil mobilisere .
Lars H nu har jeg endnu mere lyst til at tage afsted
Skrevet 1 year siden # -
tror ikke jeg kan tage til helsingborg d. 1. maj da jeg er optaget med noget næsten ligeså vigtigt. Men kan godt sætte klistermærke op og så noget. Tror godt De Nationale kunne overtage min by.
Hvis selv jeg falder paa Kampens Dag,I Kampen for Danmark, for Norden,
Saa svøb mig blot i et Dannebrogs Flag, I det vil jeg lægges i Jorden!Skrevet 1 year siden # -
Vi har ikke brug for at høre på dem, som ikke har mulighed for at deltage. Nogle gange er det gamle mundheld om at tale er sølv, men tavshed guld, så indlysende rigtigt som det kan være.
Lars H: Jeg undskylder.
Hvis selv jeg falder paa Kampens Dag,I Kampen for Danmark, for Norden,
Saa svøb mig blot i et Dannebrogs Flag, I det vil jeg lægges i Jorden!Skrevet 1 year siden # -
For sådan en bagatel skal du ikke undskylde, at du sætter klistermærker op eller andet skal du have stor tak for. Det er en uskreven regel som du ikke kunne vide.
Skrevet 1 year siden #
-
Hvor fedt. Glæder mig til at høre manden holde sin tale. Nu har han lovet mig personligt, at han skriver en god tale
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 1 year siden # -
Jeg håber dem, der tvivler alligevel trodser deres eventuelle bekymringer eller ligegyldige familiesammenkomster med den kronisk syge moster og istedet deltager i Helsingborg for derved for evigt at skrive sig ind i historien som en sand patriot.
Så vel mødt alle gæve patrioter til første maj i Helsingborg.
Er der nogen der vil optage Mortens tale? Vil gerne høre Hajen i aktion, haha.
Skrevet 1 year siden # -
Hmm må blive næste år eller gang (ved ikke om det er en årlig ting??) hvor man kender folk noget bedre, er lidt for tidligt at tage helt til sverige når man kun lige har mødt nogle stykker og er ny indenfor miljøet.
Ved godt det er irrelevant at poste når man ikke kommer men synes det lyder som en fed ting og er da helt klart noget der skal prøves en gang rigtig godt med noget sammenhold på tværs af grænserne her i "moder kontinentet".
Skrevet 1 year siden # -
NTDS
En af de bedste måder at mødre andre nationale på er altså til sociale arrangementer. Der er så vidt jeg har hørt også en fest efterfølgende, og der er der virkelig god mulighed for at knytte kontakter.
Skrevet 1 year siden # -
har jeg også tænkt på men hader virkelig at rejse og jeg er knap så sjov efter en tur til sverige. Synes bare det er fedest at have noget bedre kendskab til folk og miljøet først.Hvis det havde været i Danmark havde jeg uden tvivl taget med.
Skrevet 1 year siden # -
Vore svenske kammerater er virkeligt dygtige til at arrangere demonstrationer. Og arbejdet med at promovere og oplyse om selve demonstrationen er ligefrem forbilledligt.
Tag notater, drenge og piger! Her har vi noget at lære
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 1 year siden # -
Vi er ekstremt heldige at have folk som Morten blandt os. Jeg er helt sikker på at det bliver en verdensklasse tale.
Skrevet 1 year siden # -
MortenB: "Vores skånske kammerater............." är det riktiga
Skrevet 1 year siden # -
FriNationalist! ... "Vores okkuperede danske kammerater ..... " er vel historisk set rigtigst
inaktivSkrevet 1 year siden #
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.