Rødt link, en del fotos : expo.se/soundslides/3079/
Godt gået DVEYL !
Rødt link, en del fotos : expo.se/soundslides/3079/
Godt gået DVEYL !
Rødt link en del fotos : expo.se/soundslides/3079/
Godt gået DVEYL !
Fine billeder af DNF.
Fine billeder af DNF.
Rigtig godt arbejde DVEL! Du fortjener ros fra alle der deltog.
Skodkraft vælger at hoppe let over hvad der skete i Helsingborg, ang. med de danske afa og de svenske:
"Også her var en busfuld danske antifascister på gaden til en moddemonstration. Målet var oprindeligt at blokere for racisternes march, men blandt andet på grund af et stort politiopbud og et svagt fremmøde fra den svenske venstrefløj lykkedes det ikke. Ifølge Sjællandske Medier blev en 27-årig dansker anholdt i forbindelse med moddemonstrationen, men blev løsladt samme aften."
Jeg fornemmer at der har været lidt vand i øjnene under denne skrivelse.
Nogle der kan berette om de rødes "aktion"? Ellers ser det som altid godt ud.
Ja mon ikke der har været lidt vand i øjnene....
Den moddemo vi gik forbi, var til at grine af...
det var nok fordi de ikke kunne få alle medløberne med den dag hvor der var massere druk
Så skyder de skylden på deres svenske "kammerater". Der kan ikke have været mere end 20-30 danskere, højest.
Mht. 1 maj i København, så synes jeg at det er sjovt at de røde forbinder antifacisme med "arbejderkampen" Ligesom de tror at deres bevægelse står stærkt fordi der dukkede et par tusind op første maj. Første maj er jo bare en undskyldning for at drikke sig lam, og tåge rundt i gaderne efterhånden. Sjovt nok kunne de kun få 200-300 til at dukke op til sidste uges antifa demo, ligesom gnwp demoen i Århus.
første maj er ikke meget andet end druk kender rigtig mange som hænger de samme små røde steder hvert år den dag og har ikke det mindste at gøre med politik, hvis så ville de sgu have et problem for folk kommer udelukkende for at score, drikke og møde nye tåge hoveder.
Har holdt mig væk hvert år jeg har kendt til det og har været en god beslutning hver gang siden jeg ikke er interesseret i at spilde dagen væk , at sidde i en klump sammen med alle mulige åndnede typer hvor hovedparten ingen gang er rigtige alternative NEJ TAK!
De steder hvor de røde sagde de ville møde op har antallet været rigtig lave, gad hvide hvorfor? fordi alle deres medløbere ikke var der de viste deres rigtige antal når de kun har dem der er dedikerede til deres sag
Dansk venstre-fascist måtte gemme sig på togets toilet, da han så 15 Danske ”Nazier” stige på toget..
Det skulle man da bare have vidst.
Fuck en grineren video Preisler... Den hårde antifacist der gemmer sig på toilettet.... hahaha
Alt ved den er bare til grin. Specielt når de danske antifacister råber kom nu DNF... Hvorfor fanden angriber de ikke, når de nu så gerne vil?
fuck hvor sjovt : "pas på nazi svin lige pludselig jumper vi jer fra lokummet"
Kunne næsten kvalificere sig til deres nye motto HAHA
Nej, nej, nej så kan det vist ikke blive mere pinligt for de røde.
ANTIFA HAHAHA!
Hold da kæft nogen tabere. Det er nemt nok at stå og råbe "kom nu DNF" bag en politi afspærring.
Hahaha antifa
Hvor er denne video dog et kæmpe nederlag for de røde svin der havde mødt op i Helsingborg. At videoen starter med at knægten flygter ud på toilettet siger lidt om det! Efter følgende ser man ca. 50 afa stå og råbe "kom nu DNF", gid det svenske politi bare havde åbnet op for dem, så skulle DNF nok vise hvem der var stærkest.
Det er lang tid siden jeg har haft et sådan godt grin.
Og så var jeg i øvrigt nummer 88 der så videoen!
Hold da hel ferie på Cuba en grineren video. Nu forstår man sgu da godt hvorfor polisen tog vores fanestænger - de havde jo ikke en gang været nødvendige. En flok jallaer med bamser, lokums-passagerer og andet crap. Stadig færdig af grin!!!
Køb billet næste gang "nassesvin"! Tror han selv på DNF havde tævet ham for at være rød? Næ... Vi havde sgu da købt den skide billet til ham, så han kunne køre den sidste station med bare en smule ære tilbage!
Hvor er det sjovt han ikke selv kan se han gør sig selv fuldstændig til grin
Det er dog helt utroligt de ikke kan komme til demonstration uden elefanterhuer og boldtræ...
Du skal være logget ind for at skrive.