I dag har DanskernesParti.dk publiceret en artikel om "udbyttet" af Danmarks og Vestens samarbejde med Israel.
http://danskernesparti.dk/archives/1356
N.F.S. Grundtvig
I dag har DanskernesParti.dk publiceret en artikel om "udbyttet" af Danmarks og Vestens samarbejde med Israel.
http://danskernesparti.dk/archives/1356
Lad os lige få noget på det rene: de 2 fly var ikke den egentlige årsag til at WTC 1, 2 og 7 styrtede sammen. Alene det faktum, at kun 2 bygninger blev ramt, men at 3 styrtede sammen burde gøre det klart at der er en anden sammenhæng. Prøv at gense tårnenes kollaps og se hvorledes der er tale om kontrollerede sprængninger - WTC 7 er et klassisk skoleeksempel på hvordan en sådan nedrivning ser ud.
Niels Harrit WTC7 23/08/11 Valby Kulturhus Part 1
Det betyder dog ikke at islamisk terrorisme ikke findes - islamismen virker ved vold og trusler herom. Men en så avanceret operation som 9/11 er kun noget som efterretningstjenester og deres mediehåndlangere kan føre ud i livet.
Rigtig spændende artikel Carlsen. En artikel som klart påpeger at vi mangler et parti i danmark der kan udfordre Dansk folkeparti på den politiske højrefløj. Det er mig en gåde at DF er så proIsrael, og ikke kan se hvad den uforbeholdendt støtte til Israel betyder for danmark. Jeg har svært ved at forstå at de er så dumme i DF at de ikke kan se det.
Men det er kun til danskernes partis fordel, da flere og flere danskere er ved at få øjnene op for problemet.
Jeg håber en dag at komme til at tale med dig, om nogle ting i dit partiprogram. ikke at det ikke er godt nok, bare nogle ting jeg tror der vil gøre det nemmere at brede ud til en større del af befolkningen.Og en forklaring på at jeg ikke står frem med navn og billede. Men igen tak for god artikel og stor ros for dit store arbejde.
Warfair har 100% ret. Det er ufatteligt hvad magtens elite kan slippe afsted med.
Warfair:
https://www.youtube.com/watch?v=uFJa9WUy5QI
Kontrollér selv jeres oplysninger. Lad være med at lade konspirationsteoretiske sølvpapir-hatte styre jeres tanker med falske eller halve oplysninger
tak afkoelet nationalist for en god video, er godt træt af alle de konspirations teorier, fra folk som ikke vil tro det er islamister der har stået for 9/11.
troede faktisk ikke rigtigt, sådanne konspirations teorier støttes herinde.
Til afkoelet nationalist: Hvorfor skal de oplysninger du kommer med, være mere rigtige end konspirations teorierne???
Kunne det ikke tænkes, at de havde ret???
Afkølet Nationalist:
Konspirationsteoretiker med sølvpapirshat - ja, når venstreorienterede forsøger, at nedskyde mine argumenter vedrørende det multikulturelle samfund, benytter de oftest ord som: racist, islamofob og intolerant. Meningsløse ord der udelukkende skal forsøge at karaktermyrde budbringeren, så man ikke behøver at tage hensyn til eventuelle fakta. Dit forsøg på at imitere venstrefløjens måde at argumentere på, kombineret med lidt pseudovidenskab, kan muligvis hjælpe dig til at forblive i illusionen lidt endnu - men før eller siden bliver du vel træt af at opretholde løgnen.
Undskyld, PSEUDO-videnskab? Faktummet at WTC 7 styrtede til jorden pga. varmen fra de to tårne er ikke pseudovidenskab. Det er derimod pseudovidenskab og direkte NONSENS at tro at en kontorbygning fyldt med sprængstof (hvilket i sig selv gør hele "teorien" latterlig, da ingen af de tusindvis af folk, der arbejdede i nogen af WTC'ene har lagt mærke til de tonsvis af eksplosiver der skulle havde været plantet over alt i tårnene) kunne stå ved siden af to brændende bygninger i flere timer uden at gå i luften. Selv hvis det var tilfældet, så ville man under de omstændigheder ikke kunne have så kontrolleret en nedrivning.
@DP: Noget bliver ikke automatisk rigtigt fordi nogen siger det. Hverken fordi jeg, Warfair eller Niels Harrit siger det.
Her er det vigtigt at bruge sit skeptiske sans (skeptisk sans er ikke at man blidt er skeptisk overfor ALT, men at man kontrollerer de kilder der bliver givet, og hvis ingen kilder er givet, så bede om kilder).
Det var da utroligt, som man kan komme væk fra emnet ...
Som der står i indledningen er der foretaget nogle antagelser. Fint, hvis man vil diskuttere denne præmis. Men hvis man vil diskuttere om antagelserne er rigtige eller forkerte, så var det måske en idé at starte en ny tråd?
Personligt synes jeg i hvert fald, at artiklens emne er for vigtigt til at blive oversvømmet af alt muligt andet.
Bare en opfordring til at vende tilbage til emnet.
Mener helt klart at Danmark ikke har råd til som Nation, med vores størrelse og beliggenhed. Ikke har råd til at favoritiser nogen af parterne i deres evige religiøse krig. At vælge side der for uoverskuelige følger som vi kan se i dag.
Tak til Daniel og infidel for at rette tråden ind igen. Og som sagt er man velkommen til at oprette en selvstændig tråd om 9/11 og de to tårne, hvis man gerne vil diskutere det. I denne tråd holder vi os til Carlsen's artikel og det, som den rent faktisk handler om.
Beklager den hænger vist på mig... Det er hermed gjort. 9-11 tråd:
Overskriften lyder: "10 år efter: Israel og terrortruslen" og dags dato er den 11. september 2011 - i må ha´mig meget undskyldt, men måden hvorpå tårnene styrtede sammen har en meget vigtig sammenhæng med Daniels artikel. Som Daniel nævner har Ostrovsky skrevet en bog med titlen: "Ved hjælp af bedrag", hvilket jo er et uddrag af Mossads motto: "By Way Of Deception, Thou Shalt Do War". Og det er lige netop sådan Mossad/Zionisterne fører deres skjulte krig mod menneskeheden: ved hjælp af psykologisk krigsførelse.
Hvis man før 9/11 havde spurgt de vestlige landes befolkninger om vi ikke lige skulle starte en håndfuld krige rundt om i verden, samt indføre nogle totalitære terrorlove ville de fleste have takket nej. Og hvis man samtidig fortalte befolkningerne, at disse krige i høj grad tjente Israels interesser, ville modtagelsen sikkert have været endnu køligere.
Men hvis man iscenesætter et terrorangreb og derefter kaster skylden på en ikke nærmere definerbar fjende - ja, så kan man præsentere befolkningerne for den såkaldte "Krig mod terror" som er en blankocheck til evig krig og andre totalitære tiltag. Det er netop i tråd med Daniels artikel:
Vi ved også, at Israel arbejder kompromisløst på at pleje sin egeninteresse ― uanset om det så skader deres allierede, som de ikke er bange for at falde i ryggen. Tilsyneladende er Israel så »strategisk vigtig en partner«, som AIPAC udtrykker det, at de kan tillade sig at begå terror mod en allieret uden det får nogen videre konsekvens.
IMO er 9/11 et såkaldt "False-Flag Attack" og Mossad er en af de hovedmistænkte. Under alle omstændigheder spiller medierne en afgørende rolle i udførelsen af en sådan operation - og jeg behøver vist ikke skære ud i pap hvem der ejer hovedparten af medierne.
Så ja, dansk støtte til Israel skader os, men måske ikke helt på den måde som Carlsen forestiller sig.
Warfair.. Gå til tråden 9-11. Jeg kan endnu engang kun give dig 100% ret i dit indlæg. Det er så åbenlyst at det skriger til himlen. Og ja. Hvis ikke man vil have 9-11 nævnt i denne tråd skal man vel lade være med at nævne det i overskriften. Det kan aldrig blive off topic, men har oprettet en ny tråd om emnet så folk ikke får våde øjnkroge...
Så ja, dansk støtte til Israel skader os, men måske ikke helt på den måde som Carlsen forestiller sig.
Vor herre bevares. Jeg har overhovedet ikke forholdt mig til tårn 7 i denne tråd (heldigvis er der en anden tråd til det, så jeg ikke begynder at hyle - tak, Belkin
). Det jeg skriver, i indledningen og i denne tråd, er, at mit udgangspunkt for udarbejdelsen af min artikel har været, at Osama bin Laden var bagmand bag angrebet. Faktum er, at vi ikke kan bevise det, ligesom det heller ikke kan bevises, at Mossad stod bag. Og vi kan sagtens diskuttere præmissen, som jeg indbød til ovenfor:
Synes du, at udgangspunktet burde have været, at Mossad stod bag 9/11?
Og så lige for Prins Knud: Ovenstående indbyder ikke til en diskussion om, hvorvidt Mossad rent faktisk stod bag angrebet, ej heller om bin Laden gjorde det.
---
Den opmærksomme læser vil nok have bemærket, at der i artiklen er forsøgt at holde en rød tråd omkring kildevaliditet i henhold til den brede offentligheds opfattelse af virkeligheden.
Det er en god artikel, som gør op med at en illoyal samarbejdspartner. Lad mig tilføje at jøder begik terror imod Storbritannien, dengang englænderne havde militær i regionen. Daniel gør klogt i ikke at påstå at han ved sandheden om 911, for som jeg anskuer det er det slet ikke så simpelt at drage en endegyldig konklusion om denne tragiske begivenhed.
Man skal benytte sig af tilgængelig fakta, hvis man skal skrive en god og sober artikel, der skal munde ud i en konklusion, som den du gør. Enhver kan jo f.eks. gå ind og kigge på indholdet af den sikkerhedsaftale, der blev indgået mellem USA og Danmark i 2002, og som forpligtede Danmark til at yde uforbeholden støtte til Israel. Og sådan forholder det sig med alle dine kilder. Vi kan ved selvsyn se præcis det samme som du, uden at du skal hjælpe os til at gætte på noget. Artiklens eneste svaghed består i den israelske spions udsagn, fordi vi ikke kan kontrollere sandhedsværdien. Men det husker du selv at gøre opmærksom på, hvilket kun gør artiklen bedre, fordi du dermed ikke undervurderer læserens intelligens.
Men det er at undervudere folks intelligens, når professionelle meningsdannere alene vil give Muhammedtegningerne skylden for terrortruslen. Det kan allerhøjest være disse tegninger, der udløste et allerede tæt komprimeret had, der skyldes faktorer, som offentligtheden ikke er blevet gjort opmærksom på før.
Danmark fører en aktivistisk og særdeles aggressiv udenrigspolitik under USA's vinger. Vi er faktisk nogle af de hurtigste på aftrækkeren, når lejlighed byder sig. Dette kan naturligvis ikke undgås at blive bemærket af dem, der bliver skudt på, og når vi samtidig indbyder dem til frit at rejse op og bo sammen med os, bliver der ballade i vores egen baggård. Grundlaget for terroren skaber vi selv, og så slæber vi gu'hjælpe'me terrorist-ynglet herop, så de rigtigt kan gå og missionere og rekruttere i ghettoerne!
Din artikel er måske ikke den bedste for dem, der helst vil læse bloddryppende knaldromaner, men den er perfekt for dem, der vil vide lidt mere, end hvad dagbladene lader dem vide.
Jeg tror nu at Daniel er ganske klar over på hvilke måder Dansk støtte til israel skader os. En god ven af mig har sågar kaldt det den bedste Israel kritik skrevet på Dansk. Dette er jeg så måske ikke helt enig i, men kritikken er god og rammer plet indenfor artiklens præmis. Som sagt før, så hæng i Daniel. Jeg syntes du gør det godt. So far...hehe
Ville være fint om du gad at stille op til folktingsvalg som enegænger så vi andre også har mulighed for at stemme på et Nationalt parti.
Lars H:
...Lad mig tilføje at jøder begik terror imod Storbritannien, dengang englænderne havde militær i regionen.
Også skandinaverne blev ramt, da grev Folke Bernadotte på en fredsmission i Palæstina blev kidnappet og henrettet af israelske terrorister. Handlingen førte til, at Danmark og Sverige undlod at stemme, da FN vedtog oprettelsen af den israelske stat. At Folke Bernadotte med sine Hvide Busser hentede en masse sygdomsramte jøder ud af koncentrationslejrene, var åbenbart ikke en formildende omstændighed i de jødiske terrorister's øjne - ligeså lidt som jødernes flugtvej fra Danmark til Sverige under krigen ifølge Ostrovsky skulle have haft betydning for israelernes indstilling til Danmark.
Du skal være logget ind for at skrive.