Zionisterne er altid sig selv nærmest. Noget vi kunne lære en del af.
10 år efter: Israel og terrortruslen
-
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 8 months siden #
-
Ville være fint om du gad at stille op til folktingsvalg som enegænger så vi andre også har mulighed for at stemme på et Nationalt parti.
Hvis jeg skal stille op til noget, så skal det være fordi, at jeg tror på muligheden for at blive valgt og fordi det er muligt at lægge en seriøs indsats. Derfor er jeg ikke på stemmesedlen torsdag.
Men i år 2013 er jeg, og andre DP'ere, på stemmesedlen. Hvor der stilles op og hvor mange, der gør det er udelukkende et spørgsmål om egnede kandidater og en aktivistisk opbakning. Jeg tror vi (ikke mig, mine venner og DP - men det danske folk og den nationale bevægelse) har en seriøs mulighed her, hvis vi selv giver det en ærlig chance.
---
Hvad angår terror begået af jøder, så har den slags ikke været medtaget, fordi fokus er på staten Israel. Der kunne være medtaget mere, den kunne være længere og den kunne nemt have været mere langhåret pga. detaljerigdom samt flere antagelser og teorier. Men jeg har bevidst forsøgt at holde den kort og simpel af hensyn til dens formål; at introducere folk til emnet.
Og brænder kun hjertet for sandhed og ret, skal tiden nok vise: vi tænkte ej slet.
N.F.S. GrundtvigSkrevet 8 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.