De tre røvere talte med accent og har mulig tyrkisk baggrund. De er alle udenlandske af udseende.
10 årig rullet
-
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 9 months siden #
-
havde det været 3 kort klippede dansker der havde gjort det mod en af dem havde der været demo og bål i gaderne over det
er utroligt at vores nye generationer ikke en gang kan gå på gaden mere uden at skulle frygte at de kommer til at miste deres ipod, psp, gameboy eller mobilWhite Pride World Wide
White Power World Domination
Fight For Your Right´sSkrevet 9 months siden # -
Perlerne forsætter bare deres terror, de får jo ingen straf for deres gerninger.
DNF - Danmarks Nationale FrontSkrevet 9 months siden # -
Nej selvfølgelig gør de ikke det.. det ville jo være racisme, og det kan Danmark ikke ha'!
Grib dit våben, og vis din ære - inden tiden omslutter vor æt!Skrevet 9 months siden # -
Føj for helvede!! Sjovt nok så er det så sjældent at man høre om danskere, der laver så noget svineri, De sku hjem i min kælder, så skal jeg fandme gi dem ydmygelse, ar på livet og en ordentlig røvfuld! så nogle aber.. Det kan gøre mig så tosset når det underfolk, bare behandler danskere og det danske land som det passer dem! igen føj for helvede..
Guard against your countrys ruinSkrevet 9 months siden # -
Tjo, men omvendt kan vi jo sige, at den slags ikke kan undgås. Det er lidt ligesom at sætte en sulten løve og et lille spædbarn sammen. Det kan kun gå galt. Men løven skal heller ikke bebrejdes efter den har spist spædbarnet, det skal de folk der valgte at sætte løven og barnet sammen.
Grib dit våben, og vis din ære - inden tiden omslutter vor æt!Skrevet 9 months siden # -
Joo, men når en hund eller løve for eksempel bider eller dræber et menneske, bliver de så ikke også aflivet?
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 9 months siden # -
Har folk ikke læret at opføre sig ordenligt, hjemme fra?? Jeg ville grave mig ned, hvis jeg var forældre til disse børn.
Skrevet 9 months siden # -
Belkin@ Jo det gør de. Naturligvis af hensyn til at det ikke sker igen, og ikke for at give dem en straf
så længe vi ikke dømmer dem som de gør i deres hjem land ser de os som en joke
lad os sige 3år i fængsel vs miste in hånd så er 3år jo en fryd siger ikke vi skal ned på deres plan ang domme men hvis vi smed dem ud så snart de lavede noget ville de nok tænke sig en hel del mere om end de gør nuWhite Pride World Wide
White Power World Domination
Fight For Your Right´sSkrevet 9 months siden # -
kan ikk forstå at lige så snart det er perlerne, så kan der ikk blive gjort noget ved det overhovedet... men når det er os, så er det straf med det samme, det burde da være omvendt ?
Sikke noget svineri..
I det mindste havde de nok stjålet noget fint mærketøj og tage på til begivenheden
Dulce decorum est pro Patria mori.Skrevet 9 months siden # -
Den slags forbryderlser sker jo hver eneste dag over hele landet(se i en hver lokalavis)
4 ældre bliver i gennemsnit udsat for trick-tyveri hver eneste dag.
Det er 1 hver 6 time hele året rundt...Og hvem mon udføre disse mod vores ældre medborgere????????
Dig
If you wish for peace, prepare for warSkrevet 9 months siden # -
Ha Ha ja sjovt nok...
Men ingen grund til at gøre grin med så alvorligt et emne!
Mange af de ældre får deres hverdag ødelagt pga trick-tyverier udført af fremmede.
Fucking aber!
Men en anden ting: Hvorfor fanden har en knægt på 10 en telefon til flere tusinde?Skrevet 8 months siden # -
Umuligan@ Det er ikke utænkeligt. Når jeg sådan lige kaster et øje på børnene her i Holstebro, ser jeg tøjmærker til flere millioner... Hvorfor skulle de så ikke rende rundt med redskaber der koster tusindvis af kroner?
Kedelig egoistisk drejning tingene har taget.
Grib dit våben, og vis din ære - inden tiden omslutter vor æt!Skrevet 8 months siden # -
Ja, det er utrolig sørgeligt at se hvad tusind år med materialisme og kapitalisme har gjort ved det europæiske folk...
"Valkyrjer og Einherjer samles til strid i åsaland. Fremmad for tjod og forfedreland. Fremmad for vårt blod og all vår jord. Fylking fremmad! Fylking marsj!"Skrevet 3 weeks siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.