Hvorfor er de politikere så dumme at foreslå os at arbejde 12 min ekstra om dagen for at undgå finans krise?
Det bliver alle de dumme hjemme gående aber da bare glade for.
Jeg er træt af at betale skat de de sorte, og nægter at arbejde 12 min mere om dagen.
Hvorfor ikke bare skære godt og grundtigt ned på indvandere (for ikke at sige HELT ned) og lade Danmark undgå finans krise på den måde.
Luk grænserne, ryd sandholmslejeren og lad Danmark blive til Danmark igen!
12 min. ekstra på arbejde om dagen.
-
Skrevet 1 year siden #
-
Jeg kan kun give dig 100% ret. Uden perlerne havde der slet ikke været en krise. Hvis alle de penge, som vi havde pumpet i muhamedanere og negere i stedet var blevet brugt på sundhed, uddannelse og forskning, ville vi have gennemkrydset universet på nuværende tidspunkt og haft en betydeligt sundere og mere veluddannet befolkning.
Men de røde prøver jo at få de hårdtarbejdende skatteydende danskere til at finansiere deres invasionshær af bistandsmodtagere. Nu skal vi så ovenikøbet arbejde endnu hårdere for at forsøge at redde Danmark ud af dén situation, som de røde og negerne har skaffet Danmark på halsen. Og hvornår har vi nogensinde fået et tak til gengæld fra perlerne? I stedet brænder de vores flag af, voldtager og tæver vores børn og laver kriminalitet. Og vi skal betale for det?
Den, som ikke kæmper, har tabt på forhånd.Skrevet 1 year siden # -
Fremmede koster og tre cifret milliard beløb om året. Camre og Hedegaard påstår de koster hver dansker 3000 kr om måneden.
Skrevet 1 year siden # -
det er sgu lige før Glistrup også havde ret på det punkt selvom jeg er stærkt uenig i alt det der liberale pis (en mellem ting er løsningen på det punkt efter min mening).
Det er efterhånden mere patriotisk at undlade at betale skat når man tænker på alt det lort det går til HA! (altså selvfølgelig kun hvis man klare sig selv uden finansiel støtte).
Skrevet 1 year siden # -
Glistrup havde ret i rigtig mange ting, men man grinede bare af ham dengang.
Skrevet 1 year siden # -
Den sande profet XD
Skrevet 1 year siden # -
Ja gode gamle Glistrup, havde så sandelig ret i mange ting.
De fremmede koster os en del penge, og krigen i Afghanistan koster også en mange penge. Der kunne man starte med at spare, træk det militær hjem."The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 1 year siden # -
Det er bare et spørgsmål om tid før Glistrups ide om at ændre al forsvar og millitær med en telefonsvarer. Han var virkelig forud for sin tid, hvornår vil Danskerne forstå at hans ideer er vejen frem?
Et andet forslag i S og SF's har spillet ud er en ekstra millionær skat, men hvis det bliver til virkelighed, flygter mange millionære ud af landet og så går vi glip af den skat de allerede betaler. Det er simpelthen at skyde sig selv i foden. Håber ikke vi får en rød regering efter næste valg, men er ret sikker på vi får det og det er der lige nøjagtig 2 årsager til, den ene hedder Lars Løkke og den anden hedder Lene Espersen. Kraftidioter skal man satme ikke lede længe efter.
Citat af Gregers Dirckinck-Holmfeld "Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne. Jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vores grænser og labbe al deres kultur i os."Skrevet 1 year siden # -
ingen af klasserne skal bøde for "finans krisen" også bedre kendt som folk fra mellemøsten og afrika. Alle klasserne på arbejdsmarkedet gør deres del og ingen heller ikke de rige skal det gå ekstra udover fordi vi har nogle ringe politikere.
Hvorfor fanden betaler vi også ulandsbistand når vi selv er nød til at skære ned, helt ærligt vi har både soldater ude og har alle mulige farvede assholes heroppe, hvad fuck sker???
Og ja siden anders fogh skred har ledelsen af regeringen sgu gjort rigeligt for de rødes valg sejr selvom europa tager en højre drejning for tiden.
Skrevet 1 year siden # -
Hvad med de store firmaer her i landet, der IKKE betaler skat, syntes ikke man høre noget om at de skal til at betale. Der kunne man sateme hive nogle penge ind.
Hvorfor de går fri, det fatter jeg ikke."The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 1 year siden # -
Politikerne kan starte med at gå 10-20 % ned i løn, de er snart de eneste der ikke er gået ned i løn!
De burde sælge ministerbilerne og køb en lille kia istedet for de store øser de kører i nu !Skrevet 1 year siden # -
Ja Schottie, de burde gå ned i løn!
Men den dag den kommer aldrig."The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 1 year siden # -
Et eks. Ritt Bjerregaard får minister, eu og borgmester pension hun hiver kassen hjem.
Citat af Gregers Dirckinck-Holmfeld "Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne. Jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vores grænser og labbe al deres kultur i os."Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.