En video fra Tyskland, der er nogle år gammel nu, viser 5 tyske nationale der vil angribe stor rød demo:
http://www.youtube.com/watch?v=SyKxX_waSpU
5 nationale mod rød pøbel
-
Skrevet 1 year siden #
-
Nu angrper de ju inte demonstrationen Ser mer ut som om de försvarar sin butik och visar rödingarna att de inte ska ta ton för då smäller det.
Skrevet 1 year siden # -
Jeg synes det virker til grin at politiet straks trækker pistol mod 5 nationale, der ikke har andet end næver og baseballbats. Det var ovenikøbet de røde der provokerede dem til at ville slås ved at råbe efter dem. Og samtidig må man finde sig i at høre at politiet ikke tør vove sig ind i Volsmose eller Rosengården i Malmö af hensyn til deres "egen sikkerhed". Og politiet gør heller ikke noget ved afrikanske narkopushere på halmtorvet.
Men de nationale, derimod, uha uha; de skal sandelig stoppes og holdes nede med alle midler og kæmpe politiopbud.
Ak og ve, ordensmagten er sandelig kommet i en sørgelig forfatning. Man mister jo næsten al respekt for dem.Den, som ikke kæmper, har tabt på forhånd.Skrevet 1 year siden # -
Det er en gammel video, men den viser tydeligt hvilket stof, de nationale er gjort af. Der findes talrige videoer af den slags på youtube, hvor en talmæssigt stærkt underlegen gruppe nationale forsvarer sig mod en rød overmagt - og driver dem på flugt. Tilsvarende findes der også mange videoer, hvor man ser en gruppe autonome overfalde en enlig aktivist. I en anden tråd på dette forum diskuterede vi engang en rød propaganda-video, der viste klip af forsvarsløse 'nazister', der blev overfaldet. Findes der bare een eneste video, hvor vi ser de røde kæmpe som rigtige mænd? Jeg spørger bare. For jeg vil gerne se den, hvis den findes.
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.