http://nyhederne.tv2.dk/article/31843942/?rss
Den højtelskede ytringsfrihed i Tyskland er tydelig for enhver!
http://nyhederne.tv2.dk/article/31843942/?rss
Den højtelskede ytringsfrihed i Tyskland er tydelig for enhver!
Der er ikke meget ytringsfrihed over det der. Men kan i bund og grund godt forstå den tyske rådgivning. Jeg tror de prøver at feje fortiden ind under gulvtæppet. Men alligevel. Det er jo en begrænsning af folk ytringsfrihed og politiske frihed.
Den tyske stat er til grin. De er nogle hyklere så det er til at brække sig over. Tænk engang, man kan også komme i fængsel for "fornærmelse af staten" og meget andet.
Belkin: Hvis du har noget dokumentation om tilstandende i Tyskland, i form af nogle gode links, ville jeg blive utrolig glad hvis du ville poste dem, og det er ikke fordi jeg ikke tror dig, men jeg ville nyde at kunne bruge dem i en diskussion et andet sted
Skide godt eksempel på ytringsfriheden i Tyskland. Og Belkin har ret i, at man i Tyskland kan komme i fængsel for at fornærme regeringen. Ligesom majestætsfornærmelse i gamle dage. De røde er aldrig blevet dømt for at fornærme regeringen. Ikke underligt. De rødes såkaldte revolution er noget af det mest politisk korrekte, man kan finde. Det er svært at lege revolutionær, når man er rød. Regeringen giver jo de røde ret i alt.
Kunne du smide nogle links Morten, så ville det være prisværdigt
Jeg skal prøve at finde noget ved lejlighed. Min fortælling ovenover er baseret på tyske venners udsagn.
Ellers er Belkin en dygtig researcher, så mon ikke hun kan finde noget?
Rogue det skal du skam nok få. I dagens Tyskland er der en paragraf har nogenlunde denne ordlyd: "Fornærmelse af staten og dens symboler". Det kan straffes med både bøde og fængsel. Dette har en del musikere efterhånden måtte sande. Det er utroligt at Tyskland overhovedet har den frækhed at kalde sig et demokratisk retssamfund (er ikke demokrat). Jeg skal nok prøve at grave links og eksempler frem, men listen er lang. Der er visse runer man ikke må benytte fordi drejer man dem x antal grader så "minder" de om gamle Waffen SS symboler osv. Jeg kender en i Tyskland som ville have SS og et eller andet i "navne nummerplade", det måtte han ikke selvom hans initialer er S S. Det må man heller ikke herhjemme i øvrigt. Du ser ikke en nr plade serie der starter med SS 12 345 f.eks.
Der kommer snart en historie fra Tyskland på forsiden, om et endnu værre eksempel end det med mobil telefonen.
Tak Morten og Belkin.
Den med symbolerne har jeg hørt et sted, ellers er det nyt for mig, men ser frem til nogle links
-Og naturligvis når der kommer ny artikel på forsiden!
I Tyskland er det officelt fobudt at vise hagekorset frem, medmindre det er i "videnskabelig" øjemed (dvs. for at illustrere hvor "latterlige nazisterne var"), det samme gælder for heil-hitler-hilsen og andre ting for eks. kelterkorset (white pride).
Prøv at lægge mærke til hvordan de røde fremstiller sagen:
ww w.redox.dk/spip.php?article195
Som om at der er "klart" at disse ting selvfølgelig skal forbydes. Hvad så med hammer og segl?
Og man kan komme i fængsel i Tyskland for at benægte holocaust. Så hvis denne begivenhed er et umiskendeligt faktum, hvorfor skal det så være så farligt at betvivle det?
Kan kun sige det samme som Belkin, at den tyske stat er til grin. Ellers kan jeg kun ryste på hovedet
Det har jeg også tit tænkt over, det med holocaust. Hvis det virkelig er sandt, hvorfor skal man så straffes for at stille spørgsmål ved holocaust. Så kan de jo bare modbevise de beviser der kommer frem, og så er den skid slået. Synes der er så meget der taler for at det hele er noget svindel.
Ja, holocaust er den eneste videnskab, hvor det er forbudt at beskæftige sig med kildekritik. Man skal som forsker tage alt for gode varer, ellers kan man komme i fængsel i mange år. Den iøvrigt meget sympatiske forsker, Germar Rudolf, sidder stadig i fængsel, og jeg synes sgu' han har siddet der i en evighed. Befri videnskaben og løslad alle videnskabens fanger!
Paragraf 90a. Fornærmelse af staten og dens symboler. Eksempel på hvordan man fornærmer den tyske stat: Man laver et band, udgiver et nummer der hedder "Gegen ein scheiss system". (Stahlgewitter) Det må man ikke. Når man så forærer eller på anden måde videregiver dette, så er det det samme som at man selv siger det, og hermed har du fornærmet staten. Man må heller ikke fornærme statens repræsentanter, så som Kansler osv. Hvis man er national. Fy skamme sig.
Nr plade som HK må du heller ikke have og bliver ikke lavet, det kan jo forstås som "Hakenkreuz".
Jeg håber endnu på nogle links, men ellers har det givet lidt, så det er super. Forsinket svar endnu engang
Belkin og Morten : Inde på Dansk front blev der indimellem stykket nogle eksempler op. Jeg husker ikke mange, men ét tænkte jeg en del over. En tysk historiker eller advokat var ikke enig i en udlæggelse af et eller flere forhold under krigen og det måtte han en tur i fængsel for. Jeg tror egentlig, at de var benægtelse af holocaust.
Demokratiet gælder åbenbart kun visse veje og/eller for visse mennesker, mens andre kan rammes af det!
Rogue: Det er ret tidskrævende at finde links frem angående konkrete sager, derfor har jeg taget disse eksempler da jeg har kammerater i Tyskland som sidder anklaget for Sthalgewitter sangen. Thor Steinar (som man ikke må købe mere hvis man er national. husk det) måtte jo også ændre deres logo et par gange. Nu er de begyndt at bruge dem igen, da T S er ejet af en araber. Så er det ok.
Da de to personer sidste år blev udleveret til Tyskland i "CD sagen" blev de kørt til Rødby af 3 civilklædte betjente. Her blev de så afleveret til et ukendt antal maskinpistol bevæbnede tyske politi folk. En stor del af færgen var afspærret, kun til disse superfarlige NS folk. Da de ankom til Puttgarden blev de fløjet med helikopter til fucking Frankfurt, for lige at lave lidt medie show ud af det. De var åbenbart kun farlige i Tyskland og ikke i Danmark. Tyskland i en nøddeskal. Du må godt synge om drab på politifolk og "nazier", men ikke fornærme staten eller jøder.
Naturligvis Belkin, men det var nok også mest for at gøre opmærksom på, at jeg altså stadig er interesseret i at få anskaffet dokumentation - Men godt lige, at få lidt flere detaljer på mht. "Cd sagen" som du vælger at kalde den - For ved kun ganske lidt om det, eller vidste.
Sjovt det er "ulovligt" at elske sit fædreland, men dette er helt okey og kan udgives over hele verden.
http://www.youtube.com/watch?v=BSvD5SM_uI4
hvad er thor steiner ejet af en araber ?? damn
jeg har også kun købt derfra en gang nogle t-shirts og nogle trøjer. men størelserne var ud over det hele. total uberegnelige
så jeg har ikke rigtigt brugt det.
Du skal være logget ind for at skrive.