Hahahahaha!!!
8 grunde til at Gud hader Danmark
-
Skrevet 1 year siden #
-
Håber han hygger sig i sin jordhule den gamle.
Skrevet 1 year siden # -
Det dér er morsomt i betydning at det er snyde dumt og vi griner af noget dumt.
Egentligt er det udtryk for den kulturopløsning vi ser i vesten.
Gamle symboler og værdier fordrejes og nedgøres.
Det bliver dumt at opføre sig ordentligt, betale skat og støtte samfundet!Alt er lige godt - de dumme har samme ret til alt, som alle andre.
Hvis du bor i et hus og kører bil på arbejde, så har du snydt og bedraget hippie-bumsen som må leve et usselt liv, mens du bedrager ham for hans 'retmæssige' andel i samfundet.
Det er Marxistisk Kultur-Radikalisme.
Nu tror jeg ikke at dét fjols der har skrevet dette er medlem af en større konspiration. Nej, han roder bare rundt i sine egne LSD-tåger. Han er et resultat af Marxismen ligesom hippie'en og hash-vraget.
Det er bare svært at forklare at den søde, blåøjede enlige mor og pædagog som stemmer på de Radikale - er lige så meget et barn af kultur-radikalismen (marxismen) som det bajerdrikkende hashvrag.
Skrevet 1 year siden # -
http://www.landoverbaptist.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church
Det er faktisk ret sjovt. Hvor dumme folk er! No offence. En af mine venner sendte linket til "8 Reasons why GOD HATES DENMARK!" for et par dage siden. Jeg troede også det var løgn indtil, han fortalte at en atheist komiker står bag "Kirken".
Skrevet 1 year siden # -
Det er faktisk ret sjovt. Hvor dumme folk er! No offence.
Jeg ville hellere sige at de er kulturelt vildledte, selvom de hellerikke virker for kloge!
Ja, i en af kommentarerne i Ekstrabladet er der nogle link til netop dét. Bare det at vi har den slags satire er et udtryk for den Marxistiske nedbrydning af vor kultur, så det ændre ikke noget.
Skrevet 1 year siden # -
fuck vi er gennemskuet nu kan hele verden se hvad Danmark virkelig går ud på
Skrevet 1 year siden # -
Det er simpelthen så dumt og skægt. Ved ikke om han er amerikaner eller hvad han er, men dum er han sgu
A.C.A.B!
All Commies Are Bastards!Skrevet 1 year siden # -
Amerikanere er sgu da også dumme
Hvis selv jeg falder paa Kampens Dag,I Kampen for Danmark, for Norden,
Saa svøb mig blot i et Dannebrogs Flag, I det vil jeg lægges i Jorden!Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.