Ja nu var vi der alleligevel , så jeg og odderlad + en der støttede vores sag, besluttede os for at forsætte weekendens aktivisme og fik sat nogle mærker op og fjernet rød propaganda.
Den 11 juli 2010:
Ja nu var vi der alleligevel , så jeg og odderlad + en der støttede vores sag, besluttede os for at forsætte weekendens aktivisme og fik sat nogle mærker op og fjernet rød propaganda.
Den 11 juli 2010:
Det er sgu frisk gået drenge. Nice one.
En super fed weekend som vi lige sluttede af med lidt god aktivisme. Noget sjovt var da vi dækkede den grimme grafitti (som iøvrigt er skrevet i den fattige del af Odder) med vores smukke klistermærker kom der en halvgammel dame hen til os og sagde at det der skulle vi pille ned ellers blev der ringet til politiet "Det er lovlig aktivisme" og så holdte hun ellers kæft. Som NTDS også nævnte: Ville hun have sagt det til en rød?
nemlig
Ja det er kun vandalisme når det ikke er rødt.
Flot, gutter!
Køligt arbejde drenge, good work
Man kommer helt til at savne selv at lave noget, når man ser det flotte arbejde...
Ser rigtig godt ud drenge! Keep on keeping on
På tide at Odder bliver piftet lidt op, rent nationalt. Alle de røde møgunger sidder nok nede ved "Åen", med deres guldbajere, netop nu, og græder snot og måske laver lidt hærværk som modsvar til de "onde nazi-svins" indtog i byen
Jeg må altså sige, at jeg synes, at jeres gamle klistermærker var meeeget bedre, jeg synes virkelig de er SÅ fede ! - Jeres nye er helt fine, men jeg savner de gamle
Odderlad, det er faktisk hærværk at sætte klistermærker op... Ellers fint at Odder fik en omgang, jeg kørte lige igennem byen i forgårs, da vi sku ud til hov havnefest
Og den så da noget trist ud. Godt den lige blev pyntet lidt
I min bog er det ikke ulovligt at give folket den nationale besked
God bog du har Odder. Hyggeligt at møde dig forresten.
I lige måde lad os håbe flere af den slags aftener bliver planlagt
Rigtig godt stykke arbejde
Heller ikke i min
Men ikke desto mindre, bliver det betragtet som hærværk, og det kan give en bøde.
Du skal være logget ind for at skrive.