http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/05/24/224121.htm
Tager de pis på os?
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/05/24/224121.htm
Tager de pis på os?
Der skal jo være nogen til at erstatte ca. en halv million aborter over 30 år!
Vi mangler omkring 200.000 danske drenge. Det ville være en god arbejdskraft at have.
Gu skal vi ej. Vi skal lave en masse sunde raske Danske børn istedet for! Hvor mange har i fået lavet indtil videre og hvor mange har i planlagt at få? Jeg vil gerne selv have tre - fire stykker, skal bare lige finde en jeg kan lave dem med.
Hvis vi skal have 100.000 flere arbejdere skal vi vel have ca. 500.000 invandrere
Bare tanken giver mig opkastsfornemmelser...
Lol ja mange af dem der er her gør jo ingen gang det mindste de kunne som tak for at de er her: at arbejde og betale skat.
Hvis jeg lever længe nok, man ved jo ikke med den usikre fremtid vi går i møde og især ikke når man har tænkt sig at gøre karriere inde i hæren, men hvis skal jeg da have mindst 4 (og er absolut det mindste) den rigtige skal jo findes først men er der god tid siden jeg kun er 17
Skær i velfærdsstaten og ned med skatten. Dertil kan vi passende påbegynde hjemsendelsen af kulturfremmede snyltere. De koster os i området af 100 mia om året, og så kan vi starte tidligere og blive længere på arbejdsmarkedet. Jeg har på fornemmelsen der er mange på diverse overførselsindkomster, som reelt godt kan arbejde.
Jeg har på fornemmelsen der er mange på diverse overførselsindkomster, som reelt godt kan arbejde.
Det har du helt klart ret. For flere af dem kan endda sende penge hjem og har råd til at sende deres børn på genopdragelse!
100.000 udlæninge
Som Om vi ikke havde nok arbejdsløse i forvejen.
100.000 udlændinge, der er sgu snart ikke noget der hedder Danmark længere. Tænk lige hvor hurtigt de vil formere sig! I løbet af nogle år, tør jeg slet ikke tænke på hvor mange de 100.000 så er blevet til.
Jeg kan slet ikke forholde mig til det.
@ Rogue: Dit link ser ud til at være dødt. Men nyheden lyder såmænd sand nok. Men dog er det vigtigt at skelne mellem udlændinge og racefremmede. Jeg har prinicipielt ikke noget imod indvandrere, idet en indvandrer jo også kan være svensker eller polak. Men desværre mener man med ordet indvandrer i dag en racefremmed fra et tredjeverdens land.
Kan godt se, at linket ikke virker - underligt :s
-Men kan så sige, at der stod deri at vore nabolande har det samme problem, så der er tale om "ikke-vestlige" udlændinge.
Du skal være logget ind for at skrive.