Belkin - Så stemte du vel blankt?
Eller nej det gjorde du ikke. Hvorfor?
Folketingsvalg 2011.
-
Skrevet 7 months siden #
-
ThunderXpressIsraels stemme i folketinget
Du får kun et link
kunne ikke finde ud af at indsætte billede
"Et Land, hvor den nationale Selvfølelse ligger lavt, det er som et Holland uden Diger i stadig Fare for at overskylles og udslettes."
Danmark er ikke blot den slægt, der nu bor i dette land; de døde er de flesteSkrevet 7 months siden # -
DF er om nogen PRO Israel
"Et Land, hvor den nationale Selvfølelse ligger lavt, det er som et Holland uden Diger i stadig Fare for at overskylles og udslettes."
Danmark er ikke blot den slægt, der nu bor i dette land; de døde er de flesteSkrevet 7 months siden # -
Infidel - Hvad er alternativet til DF, hvis man ABSOLUT vil stemme. Og blank gælder heller ikke her
Skrevet 7 months siden # -
TX. Korrekt jeg stemte ikke blankt, jeg stemte slet ikke. Der er for mig at se ikke nogen at stemme på i øjeblikket og jeg kan ikke få mig selv til at stemme på hverken DF eller EL. Hvis jeg var pisket til det stemte jeg på DF men ikke før. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på så meget som et enkelt punkt hos DF som vil få mig til at stemme på dem. DF startede godt ud i halvfemserne, men de har så godt som solgt alt hvad der var værd at stemme på ud. Den der med at en manglende stemme går til eksempelvis rød blok holder simpelthen ikke vand.
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 7 months siden # -
Det er netop paradoks-et der er intet alternativ. Netop derfor der er noget der hedder en blank stemme, dermed siger du at du ikke kan stå inde for nogle af partierne. På en megen demokratisk måde. man kan også vælge at tegne anders and eller tegne et hagekors.
Men så bliver den betragtet som ugyldig fordi de regner med at du enten er påvirket eller uden for pædagogisk rækkevidde
Men personligt selv foretrækker jeg at gå ind i min stemmeboks og lige tørre min røvsved af i stemmeseddelen og så OMHYGGELIGT folde den sammen og aflevere den med et smil
+ 1 likes til infidel
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 7 months siden # -
Haha Infidel, så kan de da både lugte og mærke din utilfredshed!
Skrevet 7 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.