Lidt 9/11
-
Skrevet 1 year siden #
-
Min mening er at vi skal holde os fra konspirationsteorier, mange af dem er Marxistisk-jødisk inspirerede for at splitte og knække hvide mennesker.
Skrevet 1 year siden # -
Fede videoer, er stor fan af konspirationsteorier.
Mesteren af Dem er David Icke Her er lidt om hamHer er lidt om hans fabelagtige konspiration The Lizards and the Jews
Manden er genial!
Skrevet 1 year siden # -
Gegen Alles, David Icke er ikke genial. Det er da åbenlyst for enhver, at han er skingrende vanvittig.
Men jeg vil holde dig op på din påstand. Hvad er det geniale i at tro, at verden bliver regeret af øgle-mennesker fra det ydre rum.
Jeg afventer spændt din forklaring.
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 1 year siden # -
OK Morten prøver lige at forklare mig så
Morten Håber du har set dokumentaren om ham den forklare lidt.
Se også David Icke - Was He Right?Det geniale ved de fleste konspirationsteorier, er at lige meget hvor tosset de er,
så vil der altid være en form for modstand der er vilige at bruge en masse tid på at modkæmpe ens holdninger.
Lidt som AFA kæmper mod alle som de mener er skøre og ikke har samme extreme holdning som dem.
Ytringsfriheden er jo vær at kæmpe for.Folk menes at vide han er tosset men som man kan se i dokumentaren skaber det en masse ballade,
For man må jo ikke sige noget som helst om jøder, lige meget hvor tosset det så en er det man siger.Der er flere tusen konspirationsteorier om jøders magt, det her er bare en af de mærkliste.
Min konspirationsteorier er jo Hvis manden er genial som jeg her påstår, har han jo brugt det med øgle-mennesker som en genistreg,
Til at få sin holdning om jødernes herredømme over verden ud til masserne.Håber det forklare lidt.
Selvom jeg udmærket kan se det tossede i det. Her er et glimrende foredrag fra ham.
Skrevet 1 year siden # -
Vi kan sagtens klare os med sandheden vi har Icke brug for løgne.
Vi har bedre af at undvære jødisk, marxistisk, AFA eller anden konspirationsteori fordi det splitter os og bruger vores tid.Helt enig med Morten B.
Skrevet 1 year siden # -
Det har du helt ret i Ragnar, man skal bare følge strømmen.
Skrevet 1 year siden # -
Det har du helt ret i Ragnar, man skal bare følge strømmen.
Det er næppe det vi gør.
Vi danner vores egen mening efter hvad der er godt for os. Hvis de er noget rigtigt i disse konspirationsterorier så viser det sig nok på anden måde.Skrevet 1 year siden # -
Den lammeste af alle konspirationerne er, at det har været en decideret nedrivning. Dvs. en kontrolleret eksplosion.
Hvis man har set Discovery, så er der nogle gange et program der omhandler disse nedrivninger, og bare i en 4-5 etagers høj bygning ligger der flere kilometer ledning - mon ikke at nogle ville have opdaget dette i to af verdens højeste bygninger?Desuden tror jeg ikke på at det var andet end et islamisk terrorangreb. Den amerikanske stat har jo intet fået ud af krigen.
Skrevet 1 year siden # -
Skrevet 1 year siden #
-
Den lammeste af alle konspirationerne er, at det har været en decideret nedrivning. Dvs. en kontrolleret eksplosion.
Hvis man har set Discovery, så er der nogle gange et program der omhandler disse nedrivninger, og bare i en 4-5 etagers høj bygning ligger der flere kilometer ledning - mon ikke at nogle ville have opdaget dette i to af verdens højeste bygninger?Desuden tror jeg ikke på at det var andet end et islamisk terrorangreb. Den amerikanske stat har jo intet fået ud af krigen.
Skrevet 1 year siden # -
Nias: Man skal nok passe lidt på med at afvise det kan have været et "inside job", bare fordi der til almindelige nedrivninger bliver brugt kilometervis af ledning, som faktisk er sprængsnor. Denne sprængsnor kan man let udelade ved ganske enkelt at placere en strømkilde (9V batt) og en meget nøjagtig timer, eller en radiostyret aktivator. Man mener der er blevet brugt almindelige sprængstoffer og noget som hedder Termit. Termit bruges også til nedrivninger af bygninger med stål skelet som Twin Towers og Bygning 7. Termit er ikke et sprængstof, men et stof som som ved antændelse udvikler meget høje temperaturer.
Termit skærer sig på få sekunder skærer sig gennem stål, eksempelvis kampvognpanser. I linket her er der et billede, hvis man scroller ned til billede 4, af en af de 47 stålbjælker fra WTC. Det er præcis sådan man gør ved nedrivninger. Her pic 4:
USA og Israel har fået alt ud af denne begivenhed. De har blandt andet fået fripas til at gøre som det passer dem i resten af verden, samt starte en krig mod "terror" som aldrig kan vindes, men kun fortsættes i det uendelige. Krig er rigtig godt for finanssektoren, faktisk det bedste der kan ske.
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 1 year siden # -
Jeg er ikke fagmand, men det lader dog alligevel til at fagkundskaben bakker den officielle forklaring. For tid tilbage så jeg links til en masse komplicerede rapporter, f,eks i Ingeniøren, som jeg dog kun skimmede igennem. Som nationalist, synes jeg ikke det er nødvendigt, at have et svar på alt og få alt til at passe til en teori. Jeg kan se på gaden at der bliver flere og flere fremmede. Og det er det som bekymrer mig mest.
Iøvrigt mener jeg, de fremmede bør hjemsendes!Skrevet 1 year siden # -
Lars H: Jeg er ikke fagmand, men det lader dog alligevel til at fagkundskaben bakker den officielle forklaring. For tid tilbage så jeg links til en masse komplicerede rapporter, f,eks i Ingeniøren, som jeg dog kun skimmede igennem. Som nationalist, synes jeg ikke det er nødvendigt, at have et svar på alt og få alt til at passe til en teori. Jeg kan se på gaden at der bliver flere og flere fremmede. Og det er det som bekymrer mig mest.
Hellerikke fagmand, men jeg er overbevist om at den officielle forklaring er den rigtige også efter at have læst ingeniøren.dk med alle de konspirationsteorier der er kom med dér og blev tilbagevist.
Vi er enige om at der bliver flere og flere fremmede, men jeg mener også at der bliver færre og færre unge hvide mænd.
Dét synes jeg er værre.
Selv om vi sikkert kan klare dem i forholdet 10:1 da de ikke duer til meget nogen af dem, så er det et problem der vokser.Håber jeg lever længe nok til at se kampen FOR Danmark starte, jeg behøver ikke at overleve.
Skrevet 1 year siden # -
Øh et lille faktum - USA har altid startet sine krige eller medvirken til disse på fordrejning eller decideret løgn. Flere løgne er indrømmet gennem tiden og resten vil følge.
Hvis multikultureliteringen fortsætte får vi dem i nakken inden 2050 - det viser krystalkuglen
inaktivSkrevet 1 year siden # -
Som nationalist, synes jeg ikke det er nødvendigt, at have et svar på alt og få alt til at passe til en teori. Jeg kan se på gaden at der bliver flere og flere fremmede. Og det er det som bekymrer mig mest.
Så har vi jo fælles interesser Lars H
Jeg mener bare at man nogen gange godt kan kan se tingene i et lidt større perspektiv, end hvad der lige render rundt i gaderne. Der er en grund til at de render rundt i europas gader. Hvor mange Irakere kunne vi ikke have være sluppet for hvis ikke lige USA og Israel mente, at nu var det tid at fjerne Saddam, sætte sig på olien og tjene en masse penge på "genopbygning" og krigsførelse. De påståede masseødelæggelsesvåben var der ingen af. Igen bare et påskud.
Jeg mener 9/11 er endnu et klassisk påskud for at føre krig, ligesom sænkningen af RMS Lusitania var det i Første Verdenskrig, Tonkin bugt episoden i Vietnam og mange andre. Dette er ikke bare teorier men er veldokumenterede iscenesatte hændelser, som i datiden blev set på som fakta.
I øjeblikket bliver vi overrendt af afghanere. Er der nogen her som alvorligt tror på at det er for at redde afghanerne fra Taleban at vi er der?
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.