Wav download: https://rapidshare.com/files/3959403736/Fri__social_og_national.wav
Nyt fra § 266b
-
Skrevet 3 weeks siden #
-
Kvaliteten er simpelthen for dårlig. I er nød til at tænke mere over hvordan i indspiller.
Jeres tekster holder hele vejen, ingen tvivl om det. Men der mangler dybde.
DNF - Danmarks Nationale FrontSkrevet 3 weeks siden # -
Jeg er uenig med DK for Danskerne. Teksten er en sørgeligt forhastede oversættelse af André Lüders' klassisker, musikken er kedelig, guitarsoloen er tudende talentløs og vokalen er irriterende tonedøv. DK for Danskerne og jeg er dog enige om, at selve indspilningen også er ringe.
Generelt mangler der kreativitet, talent, vilje og tid.
Hele §266b-projektet er forhastet og kedelig. Jeg får ondt i tænderne af at høre på det.Men måske har jeg grebet det hele forkert an. Måske gør de (han) alt forkert som et eller andet postmodernistisk statement om paragraffen, de tager navn efter. Hvis ja, så bravo. For ligesom paragraffen, så er jeg mildest talt ikke fan af bandet §266b.
Skrevet 3 weeks siden # -
musikken er kedelig, guitarsoloen er tudende talentløs og vokalen er irriterende tonedøv.
Jeg kunne ikke være mere enig.
If you must break the law, do it to seize power: in all other cases observe it.Skrevet 3 weeks siden # -
Helt enig i, at der mangler dybde i musikken. Kunne godt tænke mig at der var mere dybde på trommelyden, og at bassen ville træde mere igennem. Musik stilen, kunne godt minde lidt om det amerikanske band Ethnic cleansing, hvor der også mangler dybde, især ved bassen.
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 3 weeks siden # -
Projektet omkring bandet ser fint ud, men der skal strammes gevaldigt op på alle leder og kanter, men der er bestemt potentiale i det.
Syntes personligt vi har manglet og mangler danske nationale bands!Skrevet 3 weeks siden # -
Aarhus, helt enig, der mangler nationale bands. Men hvis det er stilen, kan man ligeså godt lade være. Dagene med amatør agtig garage lyd er slut, tager man et kig på de udenlandske produktioner, fra starten og så til nu, er der stor fremgang at spore. Det skulle der også gerne være på de bands der kommer herhjemme fra...
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 3 weeks siden # -
Professionel produktion ville selvfølgelig være dejligt, men jeg tror det er mindst ligeså vigtigt, at musikerne afvejer med sig selv, hvilken målgruppe de vil ramme.
Jeg ved det nok vil skære i de fleste kunstnerhjerter, men hvis man laver politisk musik, så gør man det vel ikkun for musikken, men vel også for politiken?
Jeg synes vi mangler musik, der kan flettes ind blandt almindelige mennesker. Et godt eksempel på moderne national musik er Saga. Du kan uden nogen bemærker det fyre op for hende til en almindelig familiefest eller lignende. Der findes også mange andre eksempler, men her er et af de bedst kendte i hvert fald.
Sætter man i stedet noget ala § 266b på, så vil de fleste normale mennesker betakke sig. Og det er jo ikke fordi, at kunstnerne bag ikke kan lave mere "mainstream" musik, det har jeg da hørt og synes det var udmærket.
Hvis fremtidige nationale musikere vil have lidt af dette i baghovedet, når de skal lave musik, så har vi allerede den halve sejr for den nationale musikscene i Danmark - i hvert fald, hvis formålet er at udbrede nationalismen.
Og brænder kun hjertet for sandhed og ret, skal tiden nok vise: vi tænkte ej slet.
N.F.S. GrundtvigSkrevet 3 weeks siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.