Hej brødre og søstre
Jeg er fra Århus 8000 C (born and raised) Har dog en kort periode for en del år siden boet i Gellerup. Tro det eller ej, det var engang et dejligt sted.....men det er i lissom vores land i forfald. Håber at dansken snart vågner op til dåd, og tager landet tilbage inden det er for sent. Ved godt det ikke hjælper at "bitche" over tingenes sørgelige tilstand i et forum, men det er da en start
Patriotiske hilsner fra 8000 C
-
Skrevet 9 months siden #
-
Velkommen til. Jeg håber du vil organisere dig i kampen for Danmark
Skrevet 9 months siden # -
Velkommen, 8000 C. Mange har før dig startet på forum og sidenhen besluttet sig til at tage sagen et skridt videre. Du skal være velkommen, hvis du vil gøre det samme.
Her staar jeg ved Skjoldet. Jeg vil slaa Fornægteren. Jeg vil bekræfte de Raske i Retten til Riget.
(Johs. V. Jensen, 1904)Skrevet 9 months siden # -
Hej Morten.
Hvordan kan man skrive mere privat sammen?
Hvis jeg ønsker at stille dig nogle spørgsmål af mere privat karakter f.eks?
Mvh.GizmoDenmark.Skrevet 9 months siden # -
GiizmoD. Du henvender dig på kontakt mailen.
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 9 months siden # -
Ja,er lige klaret-belkin.Tak for hjælpen.
Velkommen til fra Aalborg...
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 9 months siden # -
Velkommen. Tror bestemt ikke du vil fortryde at melde dig ind i kampen! Her er fællesskabet i top!
"Der er 2 måder at kæmpe på. Med lovens og med magtens.Den første er menneskehedens, den anden er dyrenes.
Men da den første ikke første metode ikke altid slår til,må man ty til den anden"Skrevet 9 months siden # -
velkommen til fra horsens af !
så fik jeg taget mig sammen til at melde mig ind.. kommer fra århus og er klar til at gøre en forskel.
pride is everythingSkrevet 9 months siden # -
Velkommen til Ravntim.
Velkommen til dig. Jeg er også ny bruger og glæder mig til fællesskabet og nogle gode samtaler.
Jeg har dog lige et enkelt spørgsmål og, det består i hvor kan jeg få fat på en af DNF' trøjer ?.Skrevet 9 months siden # -
også velkommen til fra Nordjylland :D.
"Et Land, hvor den nationale Selvfølelse ligger lavt, det er som et Holland uden Diger i stadig Fare for at overskylles og udslettes."
Danmark er ikke blot den slægt, der nu bor i dette land; de døde er de flesteSkrevet 9 months siden # -
Benjamin, hvis du ønsker DNF-trøjer, skal du skrive til kontakt mailen
"The victor will never be asked if he told the truth."Skrevet 9 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.