Alle pirater døde efter deres løsladelse. Russerne udtaler tørt : "Hvorfor skulle vi brødføde en gruppe pirater?"
Sådan skal det gøres. Russere løslader pirater 600 km fra land
-
Skrevet 1 year siden #
-
Fint. Det andet fis med at sejle dem ind til land dur ikke til en skid. Godt arbejde, russere.
Skrevet 1 year siden # -
Johoho og en hel flaske vodka XD, godt gjort og de har fuldstændig ret hvorfor skulle de brødføde pirater?!
Skrevet 1 year siden # -
Ja det er kun os her i Tosse Vesten hvis normer er blevet så fordrejede at vi anholder dem osv. Det skulle ikke undre mig om nogen af dem også har fået asyl et eller andet sted.
Russer citat: ”Men indtil da bliver vi nødt til at behandle dem, som vores forfædre gjorde det i gamle dage - og De forstår godt selv, hvad jeg mener.”
Slava Rus !
Skrevet 1 year siden # -
Ja, det ser ud til at Russerne er de sidste hvide mandfolk tilbage.
Skrevet 1 year siden # -
Pirater blev løsladt og døde Ha ha F... hvor fedt
Skrevet 1 year siden # -
I grunden utroligt at vi kan tage ved lære af russernes måde at håndtere disse situationer på. Havde det været en vattet dansk politiker, ville han sikkert først have prøvet at forhandle med negerne og give dem penge og et luksusophold på et dansk asylcenter. Også overfor de tjetjenske kryb viser russerne ingen nåde. Det er det eneste sprog som de retarderede muhamedanere forstår.
Den, som ikke kæmper, har tabt på forhånd.Skrevet 1 year siden # -
Hvor er det bare super fedt, det er lige sådan pirater skal behandles, så er jeg også sikker på at mange af dem ville stoppe deres galsskab.
Problemet er bare at mange af disse neger-pirater intet har at miste, så de kan satse alt.
DNF - Danmarks Nationale FrontSkrevet 1 year siden # -
Hvor er det bare super fedt, det er lige sådan pirater skal behandles, så er jeg også sikker på at mange af dem ville stoppe deres galsskab.
Problemet er bare at mange af disse neger-pirater intet har at miste, så de kan satse alt.
Enig, men der er også andre muligheder der kræver lidt vilje fra politisk side.
Piraterne bor i byer på østkysten af Somalia. Man kan med satellitter finde prangende nybyggerier (swimmingpool) som deres røverhøvdinge bor i. (Altså hvis man ikke har de samme oplysninger et andet sted fra.)
. . . og et cruise missil koster kun ca. 1 mio. $ De laves både af Russere og Kinesere og er sikkert billigere end amerikanske.
Har iøvrigt selv kigget på Google Earth for at checke ideen fra et andet forum. Desværre er opløsningen ikke helt god nok til at jeg kan bestemme nøjagtigt hvor de ligger, men jeg har da et par interessante punkter. Hehehe . . .
Skrevet 1 year siden # -
Man kan jo altid Tæppebombe....
Belkin, bedre kendt som Lars Agerbak.Skrevet 1 year siden # -
jeg havde det indtryk at man sådan ca havde givet op at prøve at styre den udpinte losseplads man kalder somalia udefra eller er måske ikke rigtigt?
lad dem sejle i deres egen sø og så må man bestykke de skibe der sejler fordi, de kommer jo alligevel ikke meget videre end at bombe hinanden hvis vi lader dem være i fred.
Skrevet 1 year siden # -
Man kan jo altid Tæppebombe....
Dét synes jeg er for mange penge at ofre på sagen.
Skrevet 1 year siden # -
Åh du godeste hvor er det pinligt; først viser russerne den eneste sande kampgejst når det handler om den rette behandling af somaliske negerpirater, og bagefter må jeg lægge øjne til en dansk tudekællings kritik af russerne fordi de udviser for meget "macho" adfærd. Denne såkaldte "ekspert" i russisk sikkerheds og udenrigspolitik, Mette Skak, gør mig flov over at være dansker. Hun mener tilsyneladende at det havde været mere hensigtsmæssigt at behandle negerne sådan som besætningen på det danske skib Absalon gør det: Afvæbn dem og sejl dem derefter i land betalt af de danske skatteydere, således at negerne er klar til at overfalde flere skibe i fremtiden.
Konen er ikke kun pinlig, det er endnu mere pinligt at hun bliver kaldt "ekspert" indenfor noget som hun ikke har den ringeste forestilling om.
http://jp.dk/udland/article2066907.ece
Den, som ikke kæmper, har tabt på forhånd.Skrevet 1 year siden # -
Konen er ikke kun pinlig, det er endnu mere pinligt at hun bliver kaldt "ekspert" indenfor noget som hun ikke har den ringeste forestilling om.
Helt enig Hammerschmidt, men vi skal huske på at Mette Skak er en kvinde og vi har grundlæggende holdnignsforskelle ,mellem mænd og kvinder. Kvinders holdninger er gode og dejlige inderfor vort lands rammer. De duer bare ikke til at opretholde landet eller at regulere internationale forhold.
Dette er endnu et argument for at nationer er skabt af mænd og kun mænd!Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.