Her kommer artiklen, nyd den.
http://www.danmarksnationalefront.dk/artikler/national1-maj
Her kommer artiklen, nyd den.
http://www.danmarksnationalefront.dk/artikler/national1-maj
Friskt nok. Interessant at nationale kunne opholde sig så længe i fjendeland.
Det er vist første gang, det er sket. 1-0 til os på kommunisternes internationale "kamp"-dag.
"Gå" nazisterne ud af parken..? Det er ligegodt den bedste Pravda-svada, jeg har hørt længe.
Godt, kammerater!
Det var et unødigt stunt. Det kunne meget vel være end galt. Man bør ikke undervurdere de røde. Jeg vil fraråde at forsøge igen til næste år.
Sejt (eller vad ni nu skriver). Men ger det något? Vi slåss mot samma fiende. Jag skakar om lite och citerar Andreas från 1 maj Helsingborg 2010.
"Det som jag nu tänkt ta upp vill jag helst inte prata om därför att man inte bör ge dem någon uppmärksamhet över huvud taget, nämligen den autonoma vänstern. Jag tar upp detta eftersom deras agerande här i dag visar med all tydlighet den poäng jag försöker göra. De kallar oss för en reaktionär strömning samtidigt som de kallar sig själva för en progressiv kraft. Men det kan knappast vara progressivt att med alla tillgängliga medel förtrycka en viss åsiktsgrupp, det kan enbart vara reaktionärt. Det är maktelitens våta dröm att två grupper som definitivt befinner sig längst ner i samhällspyramiden ska slåss mot varandra. Därför ska jag på denna arbetarnas dag göra något väldigt kontroversiellt. Jag sträcker ut min hand till den autonoma vänstern i ett försök att i stället göra upp med samhällseliten. Att tacka nej till en sådan gest kommer för väldigt lång tid framöver tydligare än något annat visa vilka som är de progressiva och vilka som är de reaktionära krafterna i samhället"
@ Rödingarna som läser: Klassfred inte klasskamp.

Det gav da det at folk viste flaget i Fælledparken, viste at de ikke vil lade sig kue, selv efter omkring 20 års rød terror. Nu forholder det sig også sådan at styrkeforholdet er ved at udligne sig og om få år vil vi være stærkere end dem. Vi har altid været stærkere en til en.
Ja det ville da være fint nok hvis vi fra venstre til højre kunne lade være med at bekrige hinanden, men det ligger nu engang i deres identitet blandt andet at bekrige os og man kan ikke bare ignorere den slags. Det mest idiotiske ved de røde er, at de ikke kan se at de rent faktisk hjælper det One world Government de selv er modstandere af, ved netop at gå imod os og det vi står for. De er det de altid har været, nyttige idioter for kræfter som de selv mener de kæmper imod.
fandeme godt arbejde kammerater, så kan de fandeme lære det
Du skal være logget ind for at skrive.